Leapsa. Am pierdut firu`

luni, 19 aprilie 2010
Am luat-o de la Geo.

1. Ce carte nu ai imprumuta şi de ce?
Pai nu stiu sigur care carte si de ce , ha nu am idee.
2. Ce carte nu ai recomanda si de ce?
La Tiganci. Este o tampenie si o sa intelegi ceva daca o recitesti.
3. Ce carte nu ai cumpara si de ce?
O carte careia i-se face prea multa reclama. Nu as cumpara o asemenea carte pentru ca nu toate cartile cu multa reclama sunt bune de citit.
4. Ce carti nu ai citi niciodata si de ce?
Cartile pe care le are tata in biblioteca deoarece toate au subiectul principal razboiul.
5. Ce carte nu ai scrie niciodata si de ce?
O carte despre razboi, este plictisitor.
6. Care-ar fi prima carte pe care ai da-o, intru citire, copiilor tăi?
Nu stiu pentru inceput ceva usurel. Gen Basme dastea populare.
7. Care a fost cartea copilariei tale?
Nu stiu
8. Cartea pe care ai făcut-o cadou ultima dată, ai citit-o?
Cartea in sine nu o citisem dar ii citisem rezumatul.
9. Ce carte ti-a marcat felul de a fi?
Nicio carte. Nu pot sa fiu marcata de o carte anume pentru ca fiecare autor are alt stil si altfel vede viata.
10. Ce carte pe care ai citit-o ai lua-o cu tine pe o insulă pustie?
Dracula , Codul lui DaVinci , Memoriile unei gheise.
11. Ce carte pe care n-ai citit-o, ai risca să o iei cu tine pe o insulă pustie?
Dama cu camelii sau Agonie si extaz
12. Cum se numeste cartea pe care ai citit-o de cele mai multe ori?
Twilight. In engleza. De 2 ori.
13. Numeste o carte plictisitoare.
Morometii.
14. Numeşte-ne o carte pe care ai început-o, dar nu ai terminat-o.
Nunta in cer.
15. Povesteşte-ne cum cumperi o carte.
Aici depinde. Ori mi-se recomanda sau ma iau dupa titlu.
16. La ce renunţi ca să cumperi o carte?
Nu am ajuns in stadiul de a renunta la ceva in favoarea unei carti.
17. La ce nu renunţi ca să cumperi o carte?
N-am idee.
18. Cărţile cărei edituri îţi plac cel mai mult?
Cartile de la Rao imi plac ca sunt scrise bine, adica nu au greseli gramaticale dar nu numai.
19. Cât timp a trecut de cand nu ţi-ai mai cumpărat o carte? Cum se numeşte acea ultimă carte cumpărată?
A trecut ceva timp. Nu mai stiu exact dar stiu ca ultima carte cumparata a fost Gazda.
20. Ce carte/cărţi ai împrumutat ultima dată?
Zori de zi
21. Care este scriitorul român preferat?
Nu am
22.Care este scriitorul străin preferat?
Nici aici nu am dar merge Anne Rice.
23. Ecranizarea cărei cărţi ai dori să o vezi?
Gadza
24. Numeşte o carte a cărei ecranizare ţi-a plăcut mai mult decât romanul în sine.
Nu am idee
25. Numeşte o carte bună cu o ecranizare proastă.
Pai nu mi-se pare mie cartea cine stie ce dar Weekend cu mama a fost mai buna cartea decat ecranizarea. Dah, romania.

O ia , cine are chef de ea.