Carti si iar carti.

sâmbătă, 3 iulie 2010
Image and video hosting by TinyPic

Nu stiu de unde atata rabdare pe capul meu.Cel putin,in ultimul an am citit destul de mult. Inainte nici nu ma atingeam de ele. Insa, am descoperit ca o data "patrunsa" in carte,am o viata noua.
Am citit The Twilight Saga.Ultima carte a fost in engleza.Pe restu le-am citit si in engleza si romana.
Am citit Vampirul Vittorio.
Am citit Gazda.
Am citit Rosu si Negru.
Am citit Dracula.
Am citit Cianura pentru un suras.
Am citit Ocolul Pamantului in 80 de zile.
Am citit Mara.
Am citit Morometii, ambele volume.
Am citit PS: Te iubesc.
Am citit din Lorelei.
Am citit Memoriile unei gheise.
Am citit Codul lui DaVinci.

Acum, citesc Bel Ami si Trezirea. La Trezirea ma cam cacai pentru ca este in engleza si unele traduceri ale mele nu suna bine. Insa asta e.

Si, m-am holbat pe Site-ul Leda si RAO si am vazut carti noi. Ceea ce ma face sa imi strag banisori, sa nu ii mai dau aiurea si sa imi iau carti. Am facut un calcul si am nevoie de 300 de lei sau 350 de lei.

O sa imi achizitionez:

- Robert Pattinson - Bibliografia neoficiala
- Ultimul trandafir din casmir
- Nu plange sub clar de luna. Pe asta am vazut-o in engleza si ma bucur ca este si in romana. Introducerea ei promite.
- Reuniunea - Jurnalele Vampirilor Vol. IV
- Furia - Jurnalele Vampirilor Vol. III
- Lupta - Jurnalele Vampirilor Vol. II
- Trezirea - Jurnalele Vampirilor Vol. I
- Noua si scurta viata a lui Bree Tanner.O poveste din Eclipsa
- Ultimul Cantec. ( Da stiu ca e si film)
Cam atat :)