Cum imi pierd timpul

joi, 22 iulie 2010
Image and video hosting by TinyPic

Este vară, soare, căldură alea alea. M-am gândit să postez aici cum îmi pierd eu timpul.
Da, mi-l pierd uitându-mă la seriale. Pe bune.


Lost

La Lost mă uit de câteva zile. Deja am trecut la sezonul trei. Îmi place foarte mult. Personajul meu preferat, Boone, unul dintre personajele principale a murit la sfârşitul primului sezon. A fost şi primul personaj principal care a murit. În afară de Boone îmi mai place Sawyer. Îi stă atât de penal cu ochelari.
Mai am trei sezoane de văzut.Să îmi uraţi noroc să nu mă plictisesc deşi şansele sunt cam slăbuţe.

The Vampire Diaries

Am mai făcut un post cu VD. Îmi place foarte mult. Şi da îmi place că este Ian în distribuţie (Boone din Lost). Îmi place că nu a dat în banal ca alte seriale. Nu îmi place: Elena nu este blondă cu ochii albaştrii ca în carte, asta m-a enervat dar merge.
Îmi place cum Ştefan tot vrea să scape de Damon şi Damon de el. Chit că sunt fraţi. Sper să nu se repete instoria. Istoria Ştefan-Damon-Katherine. De data asta Ştefan-Damon-Elena. Unele replici ale lui Damon au fost geniale. Abia aştept sezonul doi. Am auzit că o să fie multe tricouri date jos.
"Atâta timp cât ai câte un Salvatore la fiecare braţ eşti blestemată. Katherine a fost deşteaptă, a scăpat de ei. Dar cu toţii ştim că tu nu eşti Katherine."
Mă scuzaţi dacă nu am scris mot-a-mo.

Mai nou îmi pierd timpul şi pe facebook. De hi5 m-am plictisit. Deja este plin de piţipoance şi de cocalari. Măcar na pe facebook este în engleză şi nu le au ei cu engleza. Le este greu şi nu ştiu de unde să schimbe limba.
În afară de facebook mai bântui pe trei forumuri. Primul este Ian S. România care l-am făcut împreună cu o prietenă, al doilea este Robert Pattinson România şi ultimul dar nu cel din urmă Funny-Fantasy. Şi, desigur îmi ocup timpul şi pe blog care arată altfel. L-am modificat destul de mult. Am scos temele obijnuite şi am adăugat una mai altfel. O să o schimb în curând, imediat ce mai creez ceva. Am adăugat "categoria" Susţin, am adăugat şi pe unde mă mai benoclez eu. Cam atât.
O să revin peste puţin timp cu încă un post.