Paris

sâmbătă, 23 octombrie 2010
In urma cu ceva timp eram obsedata de acest oras. In sfarsit ma car la Paris. O saptamana stau printre frantuzi. Cu ocazia asta mai scot si eu de la "naftalina" franceza mea de balta.
Ma descurc binisor sa o vorbesc. De inteles o inteleg perfect. De vorbit mai scartai. Oricum, ca sa fac asa o mica paranteaza, nu stiu daca toata lumea stia inclinatia mea spre limbi straine. Prietenii mei le au cu desenul, pictura, matematica, sportul, fizica, chimia, statul degeaba, dansul, numai eu invat limbi straine. Acum m-am apucat tare de portugheza.

Uhu, deja aberez. Ne intoarcem la Paris...

Merg la Paris. O sa imi pierd o zi in Luvru, sper sa nu ma ratesc pe acolo. Merg la Disney Land sa fac poza cu Mickey Mouse si cu Frumoasa din padurea adormita. Hehe... ma simt ca la 3 ani. O sa aduc in pragul disperarii oamenii de pe acolo.

Tour Eiffel ma astepta. Le arc de triomphe si el. Champs Elysees o sa fie a mea. Notre Dame si Moulin Rouge.

Paris, pot sa zic " Je t'aime"?

Gata ca aberez. Mai e pana plec, inca nu scapati de mine.

Ajunge!