Book

duminică, 3 aprilie 2011
Abia ce am terminat si eu "Enigma Otiliei" de G. Calinescu. Am citit cartea mai mult pentru la scoala nu ca mi-ar place mie. La inceput eram foarte rigida cu ea. Este chiar si plictisitoare uneori. Parca prea multa descriere, mult prea multa si unele lucuri m-au lasat rece. Insa, povestea a fost frumoasa. Pacat de Felix dar si de Otilia. Ma rog, actiunea se petrece in secolul XX in Micul Paris ( Bucuresti). Nu prea recomand carta, este destul de groasa, daca nu va plac descrierile duse pana in panzele albe dupa parerea mea etc. Nici pe mine nu prea m-a incantat. Pagini intregi de descrieri, multe explicatii despre arhitectura caselor si asa mai departe.
Vezi tu Felix, noi femeile nu traim decat cinci, sase ani.

Cine iubeşte, îşi ascunde sentimentele, nu face rău celuilalt. Tu vrei să-mi faci rău?

Nota: 7,60