Book (IV)

joi, 26 mai 2011


Am terminat si eu in cele din urma Alchimistul de Paulo Coelho.
Tin sa zic ca la inceput eram " mai bine nu". Acum ma bucur ca mi-am alungat destul de repede acest gand.
Cartea nu este mare, este destul de usoara si povestea este captivanta. Din nefericire mi-a luat ceva timp sa o citesc, am avut o perioada mai plina si citeam mai multe carti in acelasi timp.
Cu toate astea,recomand cartea.

"Dragostea rămâne. Doar oamenii se schimbă."
"Când îţi doreşti ceva cu adevărat, tot Universul conspiră pentru îndeplinirea visului tău."
"Ca să-l întâlnim pe Dumnezeu, e destul să privim în jurul nostru."
"Iubeşti pentru că iubeşti. Nu există niciun motiv pentru ca să iubeşti."
"Moartea îi face pe oameni mai sensibili în viaţă."
"Un singur lucru face visele imposibile: frica de eşec."
"Dunele se schimba dupa vant, dar desertul ramane acelasi. Asa va fi si iubirea noastra."
"Acceptăm adevărul numai după ce l-am negat din tot sufletul."


Nota: 9,30


Ps: M-am apucat de Jurnalele Vampirilor - Jurnalele lui Stefan - Inceputurile.