Book (V)

miercuri, 6 iulie 2011



Am terminat de citit "O plimbare de neuitat" de Nicholas Sparks.
Pur si simplu cartea asta m-a dat peste cap. Multa vreme am ezitat in a o citii insa, avand o stare ciudata am zis sa o citesc. Rau am facut. La final am ajuns sa fiu cu batista langa mine si sa plang ca o baba la inmormantare. Ochii imi lacrimeaza chiar si acum.
Cartea la prima vedere nu pare spectaculoasa, insa, in interiorul ei, numai cei ce iubesc cu adevarat pot sa intelegea cu adevarat sentimentele lui Landon.
O recomand.
Acum, cateva citate. Trebuia sa extrag ceva din ea, nu?

"- Nu trebuie sa ma iubesti, Landon, spuse ea, privindu-ma cu ochii rosii si umflati. Putem fi prieteni, ne putem intalni... dar nu trebuie sa ma iubesti.
- De ce nu? am strigat cu glas ragusit fara sa inteleg nimic.
-Pentru ca, spuse ea, in sfarsit, incet, sunt foarte bolnava, Landon.
Ideea era atat de bizara, incat nu reuseam sa pricep ce incerca sa-mi spuna.
- Si ce-i cu asta? O sa-ti iei cateva zile...
Un zambet trist ii traversa chipul in timp ce eu mi-am dat seama imediat ce incerca ea sa-mi spuna. Continua sa ma priveasca staruitor in timp ce, in sfarsit, rosti cuvintele care mi-au paralizat sufletul.
- Voi muri, Landon."

"- Te iubesc, Jamie, am zis din nou, dar de data aceasta nu mai tresari.
Dimpotriva, privirile noastre se intalnira peste masa si am vazut cum ochii ei capatau stralucire. Ofta si isi feri privirea, dar, dupa ce isi trecu mana prin par, se uita din nou spre mine. I-am sarutat mana, zambindu-i recunoscator.
- Si eu te iubesc, sopti ea, in sfarsit.
Erau cuvintele pe care ma rugasem atat de mult sa le aud."

"Dragostea indelung rabda; dragostea este binevoitoare;dragostea nu pizmuieste; nu se lauda;
nu se trufeste. Dragostea nu se poarta cu necuviinta,nu cauta ale sale, nu se aprinde de manie, nu gandeste raul. Nu se bucura de nedreptate, ci se bucura de adevar. Toate le sufera, toate le crede, toate le nadajduieste, toate le rabda."


Nota: 10, m-a impresionat mai mult decat filmul.