End.

luni, 11 iulie 2011


Si, da. Totul se termina aici, la Hogwarts, acolo unde a si inceput totul, acum mai bine de 10 ani. Pot sa zic ca fac parte din "generatia Harry Potter". Practic, am crescut cu aceste carti si filme. Am descoperit o lume noua, de multe ori m-am crezut o vrajitoare in devenire. Desi, am fost la Viperini "sortata" ma simteam jumatate la Cercetasi.
Totul a inceput dupa ce am vazut Harry Potter si prizonierul din Azbakan in 2004. Au trecut multi ani, 7 ani. Acum, dupa atatia ani, nu pot sa cred ca o sa zic "Sfarsit". Harry Potter se termina, lumea minunata a varjitoriei o sa apuna. Anii au trecut repede, prea repede. Am invatat vraji noi, usoare, grele, de neiertat.
Nu pot sa zic " Obliviate" la lumea Harry Potter. Cu ajutorul cartilor si a filmelor am plans si am ras, am stat cu sufletul la gura si am injurat, am rostit vraji odata cu ei si m-am imaginat in toiul actiunii.
Harry Potter si Piatra filozofala -prima carte, primul film, prima vraja aruncata asupra omenirii.
Harry Potter si Camera secretelor - a doua carte, al doilea film, a doua aventura a lui Harry.
Harry Potter si prizonierul din Azkaban- a treia carte, al treilea film, personaje noi, Sirius!
Harry Potter si Pocalul de foc - a patra carte, al patrulea film, moartea lui Cedric!
Harry Potter si Ordinul Pheonix - a cincea carte, al cincilea film, armata lui Dumbledore!
Harry Potter si Printul Semipur - a sasea carte, al saselea film, Avada Kevadra!
Harry Potter si Talismanele mortii - a saptea carte, al saptelea film ( partea I si II), final!
Desi, am citit toate cartile si am vazut toate filmele ( mai putin a doua parte din Harry Potter si Talismanele mortii, pentru ca se lanseaza pe 15 iulie 2011), tin sa zic ca nu doream sa se termine. O sa imi fie dor de roscovanul de Ron, de Hermione cea desteapta, de Harry cel descurcaret, de Draco cel invidios, de Snape, de McGonagall, de Ginny, de tot.

Lord Voldemort: "Why do you live?"
Harry Potter: "Because I have something worth living for."

La final,
Lumos!