Koizora

joi, 7 iulie 2011



Umbland aiurea pe mysoju.com am zis sa vad ce drame japoneze au mai adaugat. Am descoperit "Koizora" sau mai bine zis " Sky of love". Sincera sa fiu, titlul m-a atras. Nu am citit sa vad despre ce este vorba in drama, cum fac mereu. Am zis sa fie totul o surpriza pentru mine.
Koizora este o drama japoneza aparuta in anul 2007. Povestea pare relativ simpla. Mika este o eleva in primul an de liceu. Aparent viata ei era fericita. Avea prietene si toate erau bune si frumoase pana in ziua cand Hiro ( Sakuraki Hiroki) o saruta. De aici, apare inevitabil povestea lor de iubire. Au trecut prin multe, chiar prin prea multe.
Tin sa zic ca drama asta m-a facut sa plang 2 ore. De la episodul 4 pana la 6 care este si ultimul episod am plans de nu am mai stiut de mine. Hiro nu merita sa pateasca asta. Desi, Hiro a disparut din viata lui Mika destul de tragic si devreme, Mika a continuat sa traiasca si sa zambeasca asa cum ii placea lui sa o vada, mereu cu zambetul pe buze.
Intr-un fel m-am regasit in drama.
Va las cateva replici, nu stiu cat de bine sunt traduse insa japoneaza nu este punctul meu forte. Am facut tot ce am putut sa traduc cat mai bine sau sa fac traducerile in engleza sa aiba un sens logic.



" - I really want to become the sky. Become the sky and watch over you forever.
- Like a stalker? Then, I'll look up to the sky when I think of you. A bright day means you're in a good mood. A rainy day means you're crying. A dusky sky means you're blushing. The night sky means you're holding me gently in your arms."

" -I'll give all the stars in the universe... to you.
- But... I just want you. The best present is staying by my side forever, Hiro."

* Ceea ce am scris cu bold chiar m-a descris.