L'amitié

miercuri, 27 iulie 2011


Ma bucur enorm ca pot sa scriu despre tine pe blog. Enorm!
Pentru mine insemni foarte mult iar daca te-as pierde pur si simplu mi-ar fi rau. Ai fost langa mine in momentele grele, in cele fericite, cand imi era rau, cand imi era bine. Desi, nu esti din acelasi oras cu mine, m-ai sustinut si ai avut incredere in mine. M-ai facut sa ma simt bine.
Kryss, postul acesta este pentru tine...
Nu stiu unde a inceput prietenia noastra dar sunt mandra ca am o prieteana asa ca tine. Esti buna cu mine, imi spui unde gresesc, imi dai sfaturi, ma ajuti. Chit ca uneori eu sunt mai timida, mai inchisa in mine, reusesti sa afli de ce ma simt rau sau bine.
In ultima perioada ne-am apropiat foarte mult iar lucrul asta ma multumeste. Cu ajutorul tau l-am cunoscut pe EL, cu ajutorul tau am trecut peste momentele grele in care simteam ca cedez. Mereu m-ai imbarbatat si mi-ai spus sa fiu eu.
Ne-am intalnit intamplator, pe un forum. Acolo ne-am si imprietenit, acolo am inceput sa scriem impreuna. Creatiile noastre sunt cele mai accesate. In tine am vazut sora ce nu am avut-o niciodata. Semanam mult si ma bucur ca m-ai ales ca prietena. O sa iti fiu recunoscatoare mereu pentru tot ceea ce ai facut pentru mine. M-ai ajutat enorm si continui sa o faci.
La inceput am fost doar prietene, partenere de scris "ficuri". Apoi, dupa cateva luni am devenit mai apropiate, am devenit surori ca intr-un final sa ajungem cumnate. Daca nu erai tu nu stiu ce as fi facut. Probabil ca nu eram cum sunt acum. M-ai ajutat sa ma schimb, desi nu iti dai seama. Imi esti o adevarata prietena si pentru asta eu te iubesc. Iti multumesc pentru toate vorbele bune spuse despre mine, pentru sfaturile date cand iti spuneam " Kryss nu mai pot", pentru toate mesajele in care ma intrebai cum ma simt, ce mai fac, pentru toate zilele in care eram trista dar tu ma faceai sa zambesc printre lacrimi si parca ma simteam mai aproape de el.
Pentru mine lucrurile astea au insemnat enorm de mult. Am vazut ca ii pasa unei persoane cu adevarat de mine. Esti o adevarata prietena.
Niciodata, dar niciodata nu o sa iti pot multumii suficient pentru ceea ce faci. Ma intelegi si ma sprijini. Nu toate prietenele fac asta, dar alea nu sunt prietene adevarate...
Am vrut doar sa iti fac o mica surpriza postand pe blog cateva cuvinte despre tine, insa tu, alaturi cu EL si inca vreo 6 persoane ma faceti sa zambesc si sa imi doresc sa fiu langa voi mereu.

Multumesc mult.
Cu drag,
Yana ( cumnata)