School

duminică, 11 septembrie 2011



Back to school!
Abia aştept sa încep şcoala  vină vacanţa.
De maine mă întorc la liceu, la banca mea abandonată acum ceva timp, la scrisul meu de pe ea cu lecţiile  de la teza de la biologie. De maine mă trezesc la 5:30 iar apoi la 6:30 cel tarziu plec de acasă. Pana pe 23 decembrie o sa îmi tin laptopul mai mult pe post de bibelou, o sa mă uit la el sa vad cum se pune praful! Deh, sunt clasa a XI-a si trebuie sa învăţ din timp pentru nenorociul de BAC!
Of, nu vreau sa mă gandesc la cat de mult o sa dorm cu capul pe banca la ora 7 dimineaţa! 
Totuşi, trebuie sa profit de momentele astea. Sunt cele mai frumoase si mai tarziu o sa tanjesc după ele. Este ora 11 iar eu, uşor uşor mă îndrept cu pasi lenti dar apăsaţi spre taramul viselor. Simt ca somnul nu o sa ma ia prea curand dar o sa incerc sa adorm. O sa ma gandesc la lucruri frumoase, iau perna mea iubita in brate ( ca in fiecare seara), ii dau una pisicii sa se mute la picioarele mele si o sa adorm.


Va doresc un nou an scolar plin de note bune, chiul mult ( nu va luati dupa mine, sa nu chiuliti decat atunci cand este cazul, nu cum fac eu), experiente noi si ce vreti voi!