Cum sfarsitul de an este aproape, am decis sa trag linie si sa imi fac o lista cu filmele care mi-au placut in 2011 si serialele asupra carora mi-am dat interesul.
Filme
- O poveste incalcita
- Saga Amurg: Zori de zi partea I
- Harry Potter si Talismanele Mortii
- Puss in Boots
- One Day
- Friends with Benefits
- Cars 2
- X-Men: First Class
- Pirates of the Caribbean: On stranger Tides
- Water for Elephants
- Monte Carlo
- Beastly
Seriale
- Lost
- The Vampire Diaries
- Supernatural
- Gossip Girl
- Grey's Anatomy
Doream sa fie mai multe dar eu sunt greu de multumit. Sper ca anul viitor lista mea sa fie mai mare.