6. Scrie 30 de chestii interesante despre tine

sâmbătă, 4 august 2012
Am ales sa sar peste cateva deoarece nu stiu ce sa vorbesc despre religie iar punctul 5 e total aiurea.
Am ales punctul 6, desi eu am vorbit aici despre mine. Poate, pot sa mai adaug ceva cat decat interesant.
In primul post pe o tema asemanatoare, aveam 21 de puncte, curiozitati, cum vreti sa le spuneti. Mai am de adaugat inca 9. Easy, hard i don't know.
Ma straduiesc, sa vad si eu ce o sa iasa si cat de interesant o sa fie.

  • Uneori sunt foarte incapatanata. Pot sa am sau sa nu am dreptate ca eu o tin pe a mea si nu cedez prea usor.
  • Nu ma uit la televizor decat cand stiu ca sunt sarituri pe Eurosport, in rest e vai de el, obiect de decor de pe care mai sterg si eu praful depus.
  • Am fost multi ani o mare fana Tokio Hotel. Din 2005 pana in 2008. Era perioada aia mega nebuna cand toata camera mea era un "templu" cu ei mai ales cu Bill ( acum e super nasol!). Ce sa fac, aveam si eu cativa anisori la purtator. Bine ca mi-a trecut in 3 ani si ceva.
  • Imi plac mult animalele. Imi e suuuper frica de cateii mici decat de cei mari.
  • Urasc gandacii, paianjenii, serpii, tot ce se tara sau are multe picioare sau este reptila.
  • Stau la mare si desi multi dau bani frumosi ca sa vina la plaja, eu ma feresc de ea cat de mult pot. Nu imi place sa imi expun corpul la soare, sa se holbeze toti sau sa ma murdaresc de nisip.
  • Nu pot sa dorm decat daca este bezna in camera, cu telefonul pe perna si intr-o liniste deplina. Daca aud si un mic zgomot pana sa adorm bine, ma scol imediat. Daca adorm, poti sa treci cu trenul prin camera ca nu ma scol.
  • Imi plac mult machiajele, ce naiba sunt fata! Mereu imi iau ceva cand ies din casa si de multe ori ajung sa imi dau banii pe multe prostii cat mai scumpe si cat mai "branduite" ca apoi sa aflu ca fac acelasi lucru ca si cele de la Rimmel, L'oreal, ELF care nu au niste preturi cu multe zerouri da na, inteleg greu si prefer sa ma dau mai tarziu cu capul de pereti decat sa renunt la acel produs ( asa am luat eu teapa cu fondul de ten de la Dior care nu mi-a facut nicio branza!)
  • Again, sunt fata si ador gentile si pantofii. Imi plac mult hainele si de cand am reusit sa dau cateva kilograme jos si sa mai scap de 1-2 marimi ma simt parca mai in love dupa haine.

Cam asta a fost. Ele sunt cele 30 de chestii interesante sau ma rog, despre mine.