Asian dramas

sâmbătă, 22 noiembrie 2014

Astazi, rectific, in noaptea asta as vrea sa arat ceea ce am vazut eu in ultima perioada. Din pacate am renuntat aproape in totalitate la serialele americane, multe dintre ele m-au plictisit si am impresia ca au continuat povestea prea mult si prea au stricat treaba. Asa ca am trecut la alt tip de seriale, cele asiatice. De cele mai multe ori, serialele sunt scurte, cam de 16-20 de episoade, rar depasind 20 de episoade, pana la 22 sau chiar 24-25 de episoade. Le vad repede si mereu gasesc ceva ce sa imi placa.
Acum, vreau sa vad arat doar cateva seriale dragute pe care le-am vazut si sper sa gasesc si un clip cat mai sugestiv pe YouTube cu povestea din fiecare
So, sa-i dam drumul!


GHOST

*Putem avea un moment de respiro si sa vedem cat de SUPERB e So Ji Sub?! 



MASTER'S SUN


MY LOVELY GIRL
*Recunosc, m-am uitat pentru Rain care e absolut dar absolut superb in aceasta drama.


DOCTOR STRANGER
*Ma jur, Lee Jong Suk este genial, cel mai tare doctor ever! Are tot ce vrei rolul lui. De Park Hae Jin ce sa zic? Nu mi-a placut deloc de el in My love from the star, dar aici a fost superb!


FATED TO LOVE YOU
* Cred ca a fost drama mea preferata, inca ma mai gandesc sa vad daca ii atribui aceasta distinctie.
Choi Jin Hyuk clar a fost actorul anului pentru mine, poate nu in drama asta, dar urmeaza una in care sigur a fost.


EMERGENCY COUPLE
*Ziceam de Choi Jin Hyuk, ei bine, da! Asta e rolul anului pentru el. Desi imi placuse de el inca de cand vazusem Heirs ( unde rolul lui nu e asa de mare ), asta e ceva cu totul diferit. Mi se pare ca i se potriveste mult mai bine acest rol.


GU FAMILY BOOK
*Clar am avut ceva cu Choi Jin Hyuk anul asta, ma jur! Tot de el dau si aici si e extrem de sexy!
* Despre ce vorbim? Il ador!!


SURPLUS PRINCESS
*Cat m-am chinuit sa imi dau seama de unde il stiu pe Song Jae Rim ( da, il stiu din Inspiring Generation, era Mo Il Hwa)


INSPIRING GENERATION
* La inceput nu i-am dat nicio sansa, am zis ca nu e pe placul meu dar, dupa vreo 5 episoade, m-a prins.
* Ca tot ziceam de Song Jae Rim  - Mo Il Hwa


HIGH SCHOOL KING
*Nu m-a dat pe spate dar Lee Soo Hyuk (care credeam ca nu are ce sa arate si ca e urat) m-a dat pe spate.
* Ce mai pot sa zic? Imi retrag cuvinteleeee!


SCENT OF A WOMAN




Seriale ce le am in curs de vizionare:

PINOCCHIO



HI! SCHOOL - LOVE ON



PRIDE AND PREJUDICE
* Nu stiu ce mi-a facut Choi Jin Hyuk dar anul asta numai pe el l-am vazut!


LIAR GAME
* Drama mea preferata! Pur si simplu sunt cu ochii in laptop si o savurez! Shin Sung Rok ma termina si aici. Ma jur, s-a nascut sa fie baiatul rau!


Pe langa ce am amintit mai sus, am revazut si City Hunter, Faith, Boys over flowers, Playful kiss, drame mai vechi, dar care merita vazute.